Vet inte hur mycket jag ska avslöja nu. Hela min värld är upp och ner. Kan inte få ut det i skrift så jag sitter och skriker för mig själv. Stackars Oscars öron.

Nu är det såhär. På måndag spelas spektaklet in. Vet inte hur mycket jag ska lämna ut om det. Det jag tänker säga for now är ett par få ord om själva projektet: TV4. Anna. Idoljuryn. Och NEJJE! Jag ska inte söka idol! Tror nästan det jag ska göra är värre. Det här är mitt livs stora chans att få möjlighet att förverkliga mina drömmar om att få jobba i musikbranschen.
Jag vill skrika, skratta, gråta och dö på samma gång. Har inte varit så här uppspelt någonsin tror jag! Jag som aldrig brukar vara nervös för sånt här. Det här vill jag verkligen av hela mitt hjärta! Speciellt nu när allt har börjat kruxa sig med mitt jobb och vikariatet som går ut senast i februari! Bittersweet. Tänk om jag inte skulle klara det. Tänk om det skulle gå vägen! Då är jag i himmelriket!

On top of it all så ringde telefonen tre gånger när jag var på dagens TVmöte. Självklart hade jag på ljudlöst, men ringde sedan upp numret på bussen på vägen hem. Det var en tjej från Adecco som ringde angående ett receptionistjobb precis här där jag bor! Så nu ska jag på intervju på torsdag!

Jag tror inte jag kan ta så här mycket positiv energi på en gång! Allt som bara var åt helvete för en vecka sen! Fatta hur många utropstecken jag har i det här inlägget!!!
Den här kvällen fodrar faktiskt för fest! Och ikväll spelar mina boxarbabies Fatal Smile på Anchor! Jag ska upp 5 imorrn bitti, men wattafack! Jag måste berätta för dom att jag ska va me på fyran. :D Kom igen nu allihop så drar vi till Anchor och firar! Kolla in Fatal Smiles Myspace och glöm inte att spana in mig i videon till S.O.B! http://www.myspace.com/fatalsmile1
Extrakramar till Anne och Göran som blivit så glada och stolta övar mig och som jag pratade med i telefon hela resan hem från Frihamnen. Love you guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar