Första bloggen


Jag har länge funderat på att börja blogga och nu bär det äntligen av. Jag brukar inte ha alltför mycket tid framför datorn. Kan vara därför det inte blivit av tidigare. För tillfället ligger jag hemma och mår pyton med min laptop i knäet. Förstår inte riktigt vad det är för fel på mig. Huvudvärk ont i magen och illamående.

Planen idag är i alla fall att få kläm på det här med Blogspot, fixa upp lite nya bilder på myspace, betala räkningar, kolla upp fotoutbildningar och laga lite middag med Göran.

Mina tankar med den här bloggen är att dokumentera det som jag tidigare dokumenterat i bilder på bilddagboken (http://bumbi.bilddagboken.se/) mer i text. Det kommer bli mycket av Stockholms alternativa nattliv, egna och andras band, mina vänner, förhållandet med Göran med mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar