Tråkdag. Blir inge Anchor för min del. Blir nog för tajt om dom går upp runt tolv ikväll. Idag har jag jobbat, tränat och nu är jag här och nördar. Men lite får man kanske ut av sitt nördande. Fick tag på en gammal fotografkontakt från min "modellperiod". Vi bestämde att vi skulle köra en session ihop. Kul att ha någonting att planera och se fram emot! :D Länge sen man plåtade senast.. lite mindre än två år sedan jag körden en riktig session. Den gick inte så bra alls. Kanske var därför jag la av. Det och allt snack om Nocturnal Models. Var inte säker på att jag ville vara med där, så jag sket i allt och började jobba och fixa band och greja. Men nu jävlar ska det börja plåtas igen! Egoboost2000!

Satt på tunnelbanan idag och flinade för mig själv när jag hittade gamla voicerecordings från helgen i mobilen. Jag, Anne och Vanessa skränandes i lurarna på tuben. På något helt absurrt sätt hamnade vi på Jyrki 69 eyes hotellrum i fredags kväll. Där fick vi lyssna på nya demon "Six feet under" (som by the way lät som allt annat 69 eyes gjort innan (som by the way låter som låten "Lost boys")), dricka ren gin och annat som man kanske inte publicerar här. Försökte messa Anne men den Olofen svarar ju inte.

Kolla killens rosa glasögon. Ser ju ut som nåt jag hade när jag var 3 bast. De är äkta Ray Ban!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar