Nytt jobb!

Igår var jag på möte med min nya chef och jag har fått nya jobbet på RoQ!!! :D Alla är supertrevliga och företaget verkar jättebra! Äntligen har jag hittat ett jobb där jag kan känna mig riktigt hemma. Att få lära sig bar är ju inte fy skam det heller. Ska bli så grymt kul! Jag fick faktiskt jobbet på Cozy också, men jag vet inte riktigt hur det blir med det nu... Jobbigt att jobba heltid plus två helgjobb. Vill satsa mer på RoQ känner jag.
Igår var vi ute och firade en sväng. Först lite föra hemma hos Göran, sen blev det en sväng till Harrys där jag fick en pina colada som smakade ruttet ägg. Göran sa att det var för alkoholen, men jag tror mer på härsken malibu eller att drinken rent av blandats ut med ruttet ägg, för alkohol smakar INTE så vidrigt. Då hade jag fanimej varit nykterist! Heja baren på Harry B James. Heja heja!
Snart ska vi försöka dra iväg till Farsta Centrum sen är det bara till att börja om igen. Vet inte om det blir Tech Noir eller Rocks ikväll. Tech Noir Ska ju börja köra på Kolingsborg igen ikväll. Vore kul att dra dit, men de kommer antagligen vara grym kö och smockat med folk. Tror faktiskt jag ska försöka övertala folk om att försöka dra en sväng till Tech Noir. Om det suger kan vi alltid dra till Rocks sen. Nu gäller det bara att komma ut i tid.
Dags att hoppa i paltorna och röra på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar