Härligt med helg!

Äntligen helg. Äntligen leker livet igen. I går var klart en av de bästa kvällarna på riktigt länge. Förfest hos Muts mitt i Vasastan med sexintruktionsböcker och goa vänner. Ika berättade att hon hade fått den i present av sin kära mor. Här finns allt och lite till för oss som inte blev tillåtna att kika på Bullen när vi var små.

Sen bar det av till Harry B James. Trodde ärligt talat inte att jag skulle ha så där kul på Harrys igen. Har länge tänkt att man blivit för gammal och grå för det där stället, men i går var det riktigt bra folk där!

Alex har kommit hem igen så det blev kramkalas och Sexy-Deathsnack. Han pratade om att vi eventuellt ska ta en weekend till Barcelona om några veckor. Låter ju inte dumt att få komma ner och känna lite värme. Vi blev förevigade av rockspot.se. Funderar på att söka jobb där. Önskar att jag var grymmare på foto bara. http://rockspot.se/ Check it out!

Efter det blev det några svängar runt om dansgolvet med Hanna från Wacky Vamps och killarna i Scams som var på stockholmsbesök. Vi pratade mer om min doakarriär. Vem vet. Kanske blir det av någon gång. Tror fan jag ska åka iväg till Vaxjö och hälsa på gossarna i vår.

Tog mig en sväng om med Tord också, men det hela slutade med snubbel i trappan. Sitter för övrigt och lyssnar på honom på Rockklassiker nu. Undrar hur han fick det jobbet. Känner faktiskt inte igen hans röst sådär i radio. Skulle aldrig fatta att det var han om han inte berättat. Lyssna!
http://webbradio.rockklassiker.se/index.aspx

I kväll blir det avskedsfest för Lexxie och Liv. Lexxie lämnar stan och flyttar ihop med sin nya kärlek. Ska bli kul att äntligen få träffa denna välomtalade Romeo. Kommer sakna gumsan! Har inte lika stor koll på Livs planer, men jag lär ju få reda på mer ikväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar