Glöm inte att rösta på HEAT ikväll!

Glad alla hjärtans dag på er! Själv har man blivit uppvaktad med hjärtformad toast till frukost, rosor och hjärtformad chokladask. Alla hjärtansdagskvällen kommer däremot inte sluta med någon fin middag eller mys med pojkvän eller kompisar, utan det blir till att jobba på Jolo. Helt OK det med. Det går ju alltid att fira alla hjärtans i efterskott.

Tråkigt bara att man lyckas missa Heat i melodifestivalen ikväll. Jag har skrivit upp numret så jag kan ringa och rösta på dom så mycket jag kan de lediga stunder jag får.
Here are the numbers: 099-230 04(3,95kr)099-320 04 (9,90kr). RING!!!

Hoppas för allt i världen att de går vidare! De är världens schystaste killar och stans bästa band i våra kretsar! Däremot har de grym konkurrens ikväll. Måns Zelmerlöv, Amy Diamond, Jennifer Brown och Lilli och Sussi! Helt utan att ha hört deras bidrag kan min bittra realistiska sida säga att skitsverige helt klart låter Måns och Amy gå vidare. Har inte hört Heats låt heller, men har hört av Martin Sweet att den var "sådär". Tråkigt att dom inte skrivit låten själva...

Om min farhåga med Amy och Måns till final besannas funderar jag fan på att flytta till Finland! Så ikväll serverar jag bärs och röstar och håller tummarna så hårt jag kan för att Heat kommer vidare och gör en "Lordi" i framtidens Eurovision. Utan fula dräkter och halvkass hårdrock naturligtvis, men med ett svenskt talangfyllt rockband! Give it all you guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar