Hårfärgning och helgplaner

Nu var det fanimej 3 månader sedan jag färgade håret. Senast var för att bli supersnygg inför nyår. Det är sjukt hur snabbt det här året har pallrat iväg. Snart har en fjärdedel av året redan gått. När man, som jag, inte har färgat håret på 3 månader får man någonting som jag för något år sedan bara inte tålde eller stod ut med. UTVÄXT! Förut färgade jag håret minst en gång var femte vecka. Det var en stenhård regel och jag skrev tydligt ner i almanackan när det var dags. Utväxt ser ju så jävla illa ut. Men nu har det varit vinter och jag har haft mössa på mig så fort jag gått ut och har alltid mössa på mig på jobbet. Jag har varken haft lust eller tid eller ork att pilla i barret. Jag har dessutom tyckt att det varit så sjukt risigt så jag nästan gett upp hoppet helt på det. Men när man nu inte orkar pilla barret på tre månader så märks det, förutom sjukt ful utväxt, en viss skillnad. Det är inte alls slitet längre och utväxten har nästan gett mig nostalgi från min oskuldsfulla barndom. Man kan verkligen se det skimrande guldhåret komma fram och jag blir en aning tveksam till att faktiskt färga det igen. Jag skulle ha köpt toning istället. Mycket snällare mot håret. Plus att om man nu ska färga det var femte vecka så är det rätt onödigt att faktiskt färga det varje gång. Då är det mycket bättre med toning.


Vidare till morgondagen;
I morgon firar CRAZY NIGHTS 3 ÅR!!!
I morgon är det tre år sedan vi köpte billig öl och bytte armringar med varandra till grym 80-talsrock för första gången. Det är ju totally insane. Jag räknar förstås med att se er alla där! Innan tror jag att det skulle bli förfest hos Chris.

Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar