Packa för Finland
Nu är det mesta färdigt inför imorgon då det bär av till Finland och Trash Fest 2009! Hoppas verkligen att det blir lika stor succé som förra året. Jag har funderat på att ta med datorn så att jag kan skriva och ladda upp bilder under festivalen, men det är ju en stor risk att släpa med sig den.

Mitt uppdrag under festivalen blir makeup och diverse ärenden för Mama Trash och makeup styling och allmän assistans till Amy's Ashes och eventuellt till Defueld som delar loge med oss. Förhoppningsvis blir det en hel del plåtande också. Ska fråga Alex om jag får låna hans systemkamera, annars har jag min nya 10 megapixlars canon. Ja, jag helt utblottat pank nu då jag köpt ny kamera och ny mobil då den förra åkte i backen.

Jag ska i alla fall försöka jobba så mycket som möjligt. Funderar starkt på att plugga musikevent i Nyköping om jag skulle komma in. Senaste ansökningsdatum är den 20 maj. Ska hugga tag i ansökningarna på riktigt så fort jag kommer hem från Hellsinki igen.

Så om ni inte hör av mig på en vecka så är det för att jag har skoj i Finland och inte har tagit med datorn. Håll stan i form medan jag är iväg och missa inte kommande resedagboken från Trash Fest 2009!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar