Datum man inte får missa i sommar! (Updated)

3/6-29/8 - Parkteatern är i stan! Ingen borde gå en hel sommar utan att åt minstonne se en föreställning. Jag har ju lyckats missa Figaros bröllop, men måste helt klart se Lise och Gertrud (13 och 14 augusti), Rikard Wolff (15 och 16 augusti) och Sirqus Alfon som är bland de roligaste jag sett! Ärligt talat, för er som inte sett Sirqus Alfon: Gå till Vitabergsparken 5 eller 6 augusti! Det är helt gratis och jättekul! Spana in deras hemsida! http://www.sirqusalfon.com/
Gå in på http://www.stadsteatern.stockholm.se/ för mer info om alla
föreställningar och tider.
20/7 - Görans semester börjar.





24/7 Fredag - Jag fyller 23! Kalas!





25/7 Lördag - Rest in sleaze festival



30/7 Torsdag - Rockspotfest på Anchor med pirattema.




1/8 Lördag - Pride paraden! Titta eller gå med?
1/8 Lördag - Jag jobbar på Decadance på Münchenbryggeriet. Missa inte!


Glöm inte att påminna mig om det är någonting jag har glömt! Räkna med uppdateringar i detta inlägg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar