En riktigt go torsdag

Jag Oscar och Göran började stadsvandringen med en trip i Gamla stan. Tanken var att ta en sväng på stan och sen gå och köpa biljetter till nya Harry Potter-filmen. Gamla stan var sig likt och det var ingenting som riktigt lockade extra mycket förutom leksaksaffären. Det var kul att gå runt där en sväng i alla fall.

Väl på drottninggatan hittade jag en T-shirt i barnstorlek som jag kunde ha. Ibland är barnkläder helt perfekt! Billigare och bättre passform.







På stan finns det mycket saker man kan köpa för pengar.

Jag fick ett SMS av Steffe som skrev att Gemini Five och Crash Diet skulle ha spelning i Kungsan och bioplanerna blev uppskutna. Vi tog våra biopengar och gick och käkade på Drottninggatans restaurang istället. Jag beställde Ceasarsallad med lax. Den var verkligen jättegod! Göran och Oscar tog med kyckling. Jag tycker laxen helt klart var godare. Det var verkligen jättemysigt så vi tog två rundor öl också.
När vi var klara gick vi upp till Flirt Fashion. Carro som jobbar där hade kontaktat mig tidigare och vill att jag ska jobba med henne på Decadance.Vi ska jobba 1 augusti under Pride festivalen. Kom dit!



Carro lät mig prova nästan exakt vad jag ville som jag kunde få ha på mig på eventet. Det var riktigt kul och jag provade både lack och latexkläder, men det slutade med en lite mer burlesqueaktig outfit. Jag var lite bekymrad över den pyttelilla minikjolen, men Carro tyckte jag skulle ha den. Den är inte riktigt till för att täcka röven helt enkelt, men det löser vi lätt med hot pants. Carro packade ihop allt till mig och vi drog vidare till Kungsan.

Väl där träffade vi en hel del bekanta ansikten och jag drog med gänget längst fram. Steffe var glad att se oss längst fram. Han sa att det här var så nära Allsång på Skansen man kan komma. True. Först spelade Steffe med Gemini sen gick Roger och Peter av scenen och in kom Peter London och Eric Young. Simon var i publiken. Antar att Crash Diet inte får spela något än med honom för bolaget än.















Trevligt sällskap, fint väder god mat, lite gratis kläder och sen en otippad gratis spelning med polarna. Dagen var fulländad!

1 kommentar: