Nattblogga

Precis hemma efter en grymt otippad kväll på Anchor. Tanken var att gå hem efter vår grymt otippade fisketur hemma, men Thomas lyckades övertala mig att dra in till stan kl 22.30 så jag sprang snabbt hem, fixade mig på 35 minuter ( vilket typ är rekord) sprang till bussen och drog in mot Harry B James där jag stämt möte med honom och brudarna. Väl där märker jag att ingen av de jag skulle träffa var på stället. Träffade istället Emma och Karin och bestämde med Emma att vi skulle dra till Anchor efter en timmes onödigt strosande och öldrickande på Harrys. Så vi gick hela vägen till Anchor, träffade Göran på vägen och kilade in. Där blev det stort kramkalas med både Rockspotfolk och annat folk som jag inte träffat på länge. Riktigt kul att träffa på så mycket otippat folk på en så otippad kväll.

Wacky Vamps spelade och lät bättre än jag någonsin hört dem spela förut. Kul att få kika på dem live. :)

Allting kan bli så mycket roligare när man gör oväntade saker.

I morgon ska jag och Göran gå på stan och shoppa loss efter grejer till Prideparaden och Dekadance på lördag. Det blir nog en sväng förbi Pride Garden också och sen blir det kräftskiva hemma med släkten och kanske eventuell utgång efteråt! Skoj!

Nu ska jag kramas med Nenne och sova.

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar