Önskelista

Då var det bara några veckor kvar tills det var dags att fylla år igen, så jag tänkte försöka skramla ihop en liten önskelista här på bloggen. Mest som en kul grej bara. Hemma brukar familjen säga att om vi inte skriver en önskelista så får vi ingenting. Så både jag och brorsan är över 20 och skriver fortfarande önskelistor till både jul och födelsedagar. Personligen tycker jag att det är lite roligare att få helt oväntade, men ändå personliga presenter som blir som en riktig överraskning. Är det inte det som är meningen by the way? I alla fall. Here goes!


1.
Canon eos 400d, 450d eller 500d. Den har varit på önskelistan i snart 5 år. Jag kan kameran och har jobbat med sånna här kameror många gånger, men aldrig haft råd med en egen.




2.
Portabel hårddisk 1tb (1000 GB). Datorn börjar bli full av bilder. Vore skönt att lägga undan dem på ett säkert ställe.




3.
PSP. Snart kommer fortsättningen i Kingdom Heartsserien, "Birth by sleep" och det kommer endast släppas på PSP! Så för att kunna spela mitt favoritspel när det kommer ut så MÅSTE jag införskaffa en sån här.

4.
Wii med Supersmash bros. Brawl. Jag har börjat tröttna en del på Super Smash broters på N64, men det är ett grymt spel som vore otroligt kul att spela i en utvecklad nytappning.





5.
Schysta förvaringslösningar. När man bor två i en liten lägenhet blir det lätt stökigt med massa småsaker som ligger överallt och när man skaffar sitt första boende är lådor, korgar och olika förvaringslösningar riktigt det första man inhandlar.



Men de bästa presenterna är ju helt klart de sakerna som man inte alls tänkt på men som ändå är helt rätt. Jag älskar att ge presenter till andra och tror nog att jag har lyckats få några riktigt glada genom att hitta just den perfekta presenten till just den personen.

I morgon blir det nog lite presentjakt till en av de bästa som åker hem till landet på sin riktiga födelsedag på söndag. Där ska vi nog kunna hitta på någonting riktigt hemligt fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar