Packa för Arvika
Dags att packa sig iväg på festival igen. Länge sen jag var på Arvika senast. Det måste ha varit 2006 och jag jobbade på festivalen för scouterna. Grymt kul! Jag gillar Arvika. Lite mindre än de största festivalerna, men det var riktigt roligt! Det var på den tiden jag färgade håret tillbaka till min riktiga hårfärg för husfriden och fortfarande gick till frisören. Nån månad senare blev det svart igen och frisörerna och de som stod för husfriden på den tiden började hata mig igen.
I år drar jag dit med Göran. Ska försöka hitta Maritza, Per, Emelie, Jocke eller nån så hoppas jag på att få ihop ett bra camp.

Största anledningen till att vi ville dra till Arvika just i år är självklart att Depeche mode spelar!
Ska bli riktigt häftigt att se dem!

Gaaah! Nu måste jag åka hem till mor och hämta ryggsäcken, träna, sen systemet och tillbaks hem igen. Ge mig bil och körkort NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar