Suck...

Det var länge sedan jag var rädd för vad folk skulle säga och tycka om mig gällande mina framträdanden och uppträdanden. Det måste ha varit när jag var runt 6-7 år, men det försvann väldigt fort när jag vant mig att stå på scen. Jag har aldrig ens tänkt tanken att folk skulle börja kalla mig för saker och sprida det på internet och levde rätt skönt i tanken att ingen riktigt brydde sig om mig på det sättet.

Det var en kompis som berättade vad som skrevs och det var inte lite. Jag skulle inte säga att jag riktigt bryr mig om vad folk säger heller. Jag vet själv hur lätt det kan vara att fälla skitkommentarer om folk. Jag är mest förvånad att folk faktiskt bryr sig och lägger ner tid på att skriva skitkommentarer om mig. Det var länge sen jag slutade umgås med den typen av människor som håller på med sån skit för jag tycker ärligt talat att det är sjukt onödigt och att det bara visar inte så mycket mer än ens egen osäkerhet vilket är grymt oattraktivt. Jag vet att det är en klyscha, men jag tror faktiskt att det beror mycket på avundsjuka. Om man inte ser personen som något typ av hot så finns det ju ingen anledning att sprida skit om den om man inte har grymt dålig humor eller är rakt igenom ond.
Jag är lite för hårdhudad för att ta åt mig någonting av det folk skrivit om mig. Det har faktiskt ingenting med mig som person att göra. ...Och min näsa är dessutom den kroppsdel som jag älskar mest med mig, så den får ni säga vad ni vill om. ;) Resten av kommentarerna har jag varken tid eller lust att svara på. Jag har fan inte tid att läsa igenom all skit. Jag suger glatt åt mig av allt gott folk skrivit om mig och hoppas att resten av världen bryr sig lika lite om de personer som fällt dessa kommentarer som jag gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar