2009-08-12

Satt uppe till 4 i natt och pillade på bloggen. 2 timmar senare gick jag upp igen och fixade biljetter till "De tre musketörerna". Jag lyckades få biljetter längst fram. Jag hade riktig tur, för någon timme senare var det slutslåt igen. Hoppas verkligen de kör den en säsong till sen. Jag önskar verkligen att alla kunde se den!

I dag har jag städat, tränat och glott på TV. Jag tittar inte mycket på TV, men det är helt perfekt på TV3 från 15-17 då det börjar med Tyra Banks show fortsätter med Top model 3 och slutar med Project runway.
I kväll ska jag spana lite på Ikeas sida efter soffa och byrålåda och fundera lite på bilder som vi kan sätta upp på väggarna här hemma. Vi måste verkligen få lite ordning och sen när vi äntligen är klara ska vi nog försöka smälla ihop världens inflyttningsfest! Rätt mycket i efterskott dock då vi bott här i över ett halvår, men bättre sent än aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar