Äntligen dags att spela in lite film igen!

Jag har nyligen kännt att det var alldeles för länge sedan man fick vara med och spela in lite film senast, men i morse ringde Jonas från senaste inspelningen med Helena Bergström upp och ville ha med mig i en ny deckare. Han jobbar för Filmlance den här gången och undrade om Oscar och Göran kunde ställa upp igen. Tyvärr verkar det som att båda är upptagna, så jag kommer behöva få tag i någon annan med vår "stil" att ta med. Det brukar inte vara så svårt att hitta frivilliga till att haka med på sånt, så det löser sig nog. Vi spelar in på tisdag nästa vecka.

Sen ville Marcus ha med mig och spela in Babylon Bombs nya musikvideo någon gång nu i Augusti. Hoppas verkligen det blir av. Vore kul att låta det bli min fjärde musikvideo i listan plus att jag gillar deras musik och de killarna skarpt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar