Perfekt väder för lite datanörderi

Sitter hemma än och Lise och Gertrud går upp om tio minuter. Hoppas det inte regnar på dem. Jag och Göran kollade SMHI.se och det kommer vara finare väder i morgon då de spelar igen i Vitabergsparken. Vi satsar på att se dem då i stället. Jag vet inte riktigt hur det blir med Apocalyptica heller om det ska fortsätta regna. Det har ju några timmar på sig att sluta.

I dag har jag suttit och datanördat med mitt youtubekonto och videos hit och dit. Har inte riktigt fattat hur man kodar en youtubepresentation än med deras nya betaversion, men snart ska jag nog lyckas pimpa upp den. Den är bara svartgrå och tråkig nu. Ska lyckas få upp lite mer videos också. Jag önskar att alla videos som visas här i framtiden ska komma där ifrån så småningom. Har äntligen lyckats fixa ett Losing you-klipp i högre kvalitet! Check it out!
Mer High Quality-klipp kommer snart till annabumbi!

Hoppas ni har det mysigt och varmt hemma i regnovädret.
Hörs snart!
// Anna

2 kommentarer:

  1. Blondinbella heter andersson i efternamn vill du veta mer läsa min blogg

    http://experienceno1.blogspot.com

    grymt bra blogg du har

    SvaraRadera
  2. Spanade in det där. Förstörde magin med hela Isabella-Löwengripgrejen, men om man blir så grymt stor är det kanske bra med ett "artistnamn". Jag själv har alltid lärt mig att aldrig riktigt tro på sådant jag läser, speciellt inte på internet. Har aldrig riktigt varit ett fan av Blondinbella heller så det kom inte särskilt oväntat.

    Thanx for the comment!
    Vi hörs!
    // Anna

    SvaraRadera