Sju timmar av fantastiskt skoj!

Äntligen har vi kommit igång med studierna. I dag har vi hållit på i sju jätteroliga, lärorika timmar med musikteater, sång, pulsövningar, notläsning och massa annat. Det blir så otroligt intensivt när man måste hålla på med den här typen av övningar en hel dag. I vanliga fall och tidigare i skolan och på gymnasiet har man ju kanske 1-4 timmar av musik eller teater och i dag höll vi på i sju timmar! Det känns som att vi har gjort så otroligt mycket på bara en dag.


När skolan tog slut drog jag hem och tränade. Sen gick jag till Farsta Centrum och tog bussen hem till Göran. Jag har gratis medlemskap på tappa.se en månad nu. Jag rekomenderar det verkligen. Det blir väldigt roligt att träna och promenera och man blir väldigt fokuserad och målinriktad. Man får större kontroll och ett mer positivt och optimistiskt tänk gällande sin viktminskning. Just nu kan man prova tre dagar gratis. Check it out!
Försöker använda min stegräknare så mycket det går, men det kan vara svårt på sång och teaterlektionerna. Den hamnar lätt i vägen i de fysiska övningarna.

I morgon blir det filmvisning, individuella möten med lärarna och vår första riktiga teaterlektion! Längtar tills i morgon!
Hörs snart!
// Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar