Plugg och Cabaret

Ännu en otroligt givande dag har kommit till ända. I dag började vi med lite fokusövningar, sen blev det filmtime samtidigt som vi hade enskilda möten med lärarna. Filmen blev "Cabaret" med Liza Minelli. Har du inte sett den så se den! Den är grymt bra och fick 8 Oscars när den kom 1972. Det tillhör vanlig allmänbildning att ha sett den!
Under mötet fick vi reda på vad våra lärare observerat under inträdesprovet. Vad som var bra och vad som går att förbättra. Kände faktiskt att det var riktigt skönt att få höra hur de uppfattat mig och vad jag kan förbättra och vad jag faktiskt är bra på. Det mesta av det de sa var faktiskt riktigt bra så det var en skön och välbehövlig självförtroendeboost.

Till i morgon har vi uppgifter från filmen skriftligt som ska vara klart och en egen improövning som vi ska framföra i morgon. Är klar med det skriftliga i alla fall. Har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra min 3 minuter långa enmansshow, men jag har lite idéer.

Hörs snart!
// Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar