Rockspot happenings!

Nu börjar det äntligen hända grejer med Rockspot. Thomas sa att han vill att jag och Annika jobbar på Inkbash! Det ser jag verkligen fram emot. Hoppas få lite inspiration där till min första tatuering. Det är så svårt det där med tatueraingar när jag hållit på så mycket med teater och vill jobba som skådespelare. Om det inte hade varit för det hade jag antagligen tagit den oskulden för länge sedan och skaffat så många jag haft råd med.

Här har vi lite härliga Rockspotdatum som man bara inte får missa!
6/8 - Rockspot är kvällens host på House of rock på Harry B James. På scen ser vi Badmouth och Lovestain.

21-22/8 - Rockspots piratfest på Anchor. Förhoppningsvis får vi spons av Captain Morgan. Glöm inte piratkostymen!

28-29/8 - Rockspot fotar under Stockholm Inkbash!

Follow Bumbi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar