Bakissöndag
Första bakissöndagen på över en månad. En känsla som efter en vit månad känns fett onödig. Vi hade i alla fall grymt kul i går. Var länge sen vi hade så roligt och ändå hände det inte riktigt någonting speciellt. Egentligen skulle vi haft möte angående Sexydeaths kommande photoshoot, men efter att inte ha fått tag i Alex på hela dagen blev det lite förfest hemma hos Kvasti på Slussen i stället. Jag och Linus kanske ska försöka fixa ihop en photosession någon gång. Vore skoj att plåta snart igen. Har en till plåtning planerad med Anna och Linn. Vi ska bara fixa ett datum som alla kan, vilket är lättare sagt än gjort.

Efter någon timme drog vi vidare till Rocks. Det var kul att få komma ut och träffa folket igen. När det blev dags för stängning fick jag och Göran världens skrattanfall på marken när jag skulle byta skor. Efter någon kvart sådär lyckades vi komma upp och kilade iväg mot slussen där vi satte oss nedanför Mosebacke och tittade ut över stan. Mys!
Det känns fortfarande som att det inte kommer bli utgång minst två gånger i veckan igen som det alltid var förut. Jag måste snåla med studiebidraget och hålla mig i bättre form för att orka och kunna göra bättre ifrån mig i veckorna. Får se hur bra jag lyckas hålla det.

Helgens Playlist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar