Efter en hård dag tog jag mig i alla fall i kragen och fixade ihop Micas 25-årspresent. Äntligen skulle hon få sin efterlängtade hatt. Jag och Göran fixade oss i ordning och drog iväg till Waynes Coffee vid Hötorget där festen ägde rum.







Där bjöds det på billig dricka, goda toasts, grymt dansgolv med Andy bakom rattarna och trevligt sällskap.
Lotta lyckades få mig att se solbränd ut.
När klockan blev 3 stannade jag, Göran, Patrik och Hanse kvar och hjälpte Mica att städa. Det är inte ofta man har så kul när man städar.
Jag passade på att ballongdansa lite. Man vet aldrig när man får chans till det nästa gång.

Vi började bli klara och Mica hittade mer presenter medan jag och Hanse försökte hitta användningsområden för en viss underlig mojäng.


Efter något glas vin lyckades vi äntligen dra oss iväg till tunnelbanan. Vi bestämde oss för att dra på efterfest hos Per. Det blev en snabb, trött och riktigt flummig visit.

Hörs snart! // Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar