Dagens plan
  • Fixa mig inför dagens audition.
  • Försöka planera månadens ekonomi.
  • Dra iväg på audition.
  • Ta en sväng på stan.
  • Träffa Göran och åka ut till Ikea.
  • Eventuell instalation/ihopbyggande av eventuellt inköpta varor från Ikea.
  • Kolla läget vad som händer på stan i kväll. Annars blir det myskväll hemma. <3
I dag fick vi kompledigt efter förra lördagens jobb med teaterfestivalen. Kanske lyckas jag hugga tag i mitt liv och få lite ordning på saker och ting nu när man har lite extra tid och har fått in lite pengar på kontot.

Im off! Wish me luck!

6 kommentarer:

  1. Snygg blogg :)
    Kolla gärna in min blogg om du har tid och lust :)
    Kolla gärna varje dag :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. vilken fin blogg du har, vill du bli veckans blogg? anmäll dig hos mig: http://sofienilsson.devote.se

    SvaraRadera
  3. Fin blogg. Ska vi börja följa varandra med bloglovin? :)

    SvaraRadera
  4. vad snygg du är då kvinna!

    SvaraRadera