Dagens planer
Mår lite bättre i dag. Somnade redan runt 21 i går. Nu är jag i alla fall glad och pigg lagom till dagens rackartyg. Först tänkte jag släpa med mig Göran in till stan och kika på Zombiewalken som börjar i Observatorielunden runt 15. De krälar sig där ifrån runt 15.30 och kommer passera Hötorget, Plattan, riksdagshuset, Gamla stan, gula gången, Medborgarplatsen och väl framme i Tanto är det slutkrälat.
Stockholm Zombie Walk
Vi hade även en idé om att besöka stans bästa godisaffärer i jakten på ett riktigt smultronställe. Blir det inte av i dag så blir det troligen i morgon.
Eventuellt skulle jag också spela in en musikvideo med Mackan ikväll. Han mailade mig om det i natt, men jag har inte fått något svar på min bekräftelse. Han vill att jag ska ha lite punkigare stil denna gång. Det är lätt fixat med lite extra hårt smink, extra hårspray, trasiga strumpbyxor, piercingar, extra nitar och mina gamla kängor. Undrar vilket band det kan vara...?
Se hela bilden
Om inte det blir av åker jag hem och tittar på Bumbibjörnarna!

Händer nåt kul i kväll då? Vore kanske kul att parta loss med alla zombies i stan.
Hörs snart!
// Anna

5 kommentarer:

  1. vad är det för sång och teater utbildning du ska el pluggar ?

    SvaraRadera
  2. Sång- och teaterlinjen på Sundbybergs folkhögskola. Det bästa jag gjort på länge. :)

    SvaraRadera
  3. snygg blogg :) kolla gärna in min om du har lust :D
    MVH mandyz

    SvaraRadera