Den stora peppdagen
Jag och Göran kom nyss hem från en långpromenad med inkluderat pizzeriabesök. Det är riktigt mysigt att gå på promenad och sen bara gå in och käka på något varmt och skönt ställe.

Genrepet i dag gick bra. Nu gäller det bara att förbereda det sista och peppa till tusen. När man har hållit på och repa samma sak om och om igen 6-8 timmar om dagen är det lätt att man tappar sugen lagom till föreställning. Jag märkte att jag själv inte var så jättemotiverad i dag, men jag har bestämt mig för att tänka på att jag äntligen får framföra det jag älskar mest och brinner för. Någonting som var helt utom räckhåll för mig för ett år sedan. När man är mitt uppe i någonting så är det lätt att man glömmer bort att uppskatta det.

Den här kvällen kommer gå till att peppa mig själv, färga håret och fixa naglarna och öva lite text så att allting är perfekt alldeles lagom till i morgon. Så ska jag helst hinna ta det lugnt också.

I better get started!
Vi hörs snart!

1 kommentar: