Föreställning och dunderfest!
I går gick hela dagen och natten åt klassen. Vi började med föreställning i Skarpnäck som gick grymt bra och var otroligt uppskattad. Sen drog vi till Sköndal och införskaffade allt som behövs för grymmaste tacokvällen eveeeer! När vi hade väntat en halvtimme på att få köttfärs drog vi hem till mig. Brudarna var jätteduktiga och drog igång med matlagningen medan jag gick och höjde mys- och halloweenfaktorn med levande ljus, döskallar och plastråttor. Sen försökte jag komma på vad jag skulle klä ut mig till vilket inte var så lätt. Det slutade med att jag tog det jag hade hemma i garderoben hos mor och jag förvandlades till en ragdoll. Efter ett tag kom Moa och hälsade på och inte långt därefter kom baby också. :)
Sjukt rolig kväll. Vet inte om jag haft så kul på någon hemmafest tidigare. Mer bilder kommer SNAAART!

2 kommentarer:

  1. Å ville vara där! Lova att du kör en favorit i repris! /Hanna

    SvaraRadera
  2. Det var faktiskt lite av en pers att SoTfest. I alla fall dagen efter när man var bakis och skulle städa. Men ska försöka fixa det kanske en gång till innan vi går ut. ;)

    SvaraRadera