Foto- och musikvideoplaner
Har ingenting planerat på lovet förutom lite nya plåtningar med Anna och Linn. Ska bli jättekul att få fota med dem igen. Senast vi jobbade tillsammans fick jag bilden till min header. Vi har riktigt grymma teman på gång. Ska inte avslöja för mycket nu. Ni får se när bilderna kommer upp sen. Skulle jättegärna göra någonting mer skräckinspirerat inför halloween nu också. Jag och Linn har pratat om att köra någon läskig make up med horrortema. Vi behöver bara en schyst fotograf till projektet.

Jag funderar fortfarande på solosången. Har inte bestämt mig än, men har till på onsdag att bestämma mig. Spana in min playlist med bidrag på Spotify. Vilken tycker ni jag borde välja? Har ni något tips på låt jag borde lägga till, eller är det någon som inte alls hör hemma där? Låten jag väljer ska jag försöka spela in senare i studio och Anna berättade att hon ville göra en video med mig till den låten senare. Det vore riktigt häftigt! Däremot så blir valet av låt snäppet svårare.

2 kommentarer:

  1. Fin blogg, kolla gärna in våran på Wellsknack.blogg.se

    SvaraRadera
  2. (nu vet jag inte om det kom fram...)
    men thanks iaf! och detsamma, shyst blogg :D metal ska det va. jag håller till i piteå, norrbotten. spana gärna in bandet jag sjunger i vetja! > http://myspace.com/shadowoftheroom

    SvaraRadera