Hård showdag
I dag har jag varit fotomodell på catwalken, en turkisk kapten i det militära, en storbandssångerska och en göteborgsk arbetare. Det allra bästa med teater är att man kan göra precis vad man vill och också hamna i världar och roller man aldrig någonsin hade tänkt sig. Man lär sig ständigt nya saker. Snart har vi fått ihop allt material till teaterfestivalen. Sen är det bara till att repa repa repa!


Skoldagen har varit hård även om jag är van vid att köra hårdare. Jag håller på att bli förkyld och känner mig lite svag också. Jag somnade på tunnelbanan flera gånger på vägen hem. Är helt slut.

Snart kommer baby hem från repet. Mys!

Hörs snart!
// Anna

4 kommentarer:

  1. Lät ju skit spännande och vilken snygg blogg du har :D

    SvaraRadera
  2. Har du stått modell länge? (Om du vill kan du svara i min blogg som du hittar på hemsidan)

    SvaraRadera
  3. Sv: Trevligt att du kika in på min blogg. Schysst att du är nära vän med Jimmie och Alex, lustigt egentligen att jag skulle ha dom som huvudbild då ;P Och du hade rätt, jag gillar din blogg! Ha det gött.

    SvaraRadera