Grattis till oss!
Idag har jag och Göran firat 35-månadersdag. Göran har varit så snäll och fixat en ny likadan kamera som jag hade innan till mig i present. Så snällt! Det är verkligen en riktigt bra kamera, trots att den är lite äldre och bara har 7,2 mega pixlar. Har verkligen saknat den sen den råkade försvinna på min födelsedag tidigare i år. Nu kommer det tas massor med mycket mer nya bilder ska ni se!
Senare drog vi in till stan och jag köpte ett nytt minneskort till kameran. Efter det gick vi en sväng i Gallerian och Göran bjöd på fina praliner från pralinhuset. Det var jättemycket folk på stan och klockan började bli mycket så vi åkte hem och åt sushi och tittade på Bumbibjörnarna.
Nu har jag slagit in Katarinas små presenter och snart ska vi åka iväg på kalaset. Mysdag. Hoppas bara att vädret kan bli lite lugnare i natt.
Hörs snart!
// Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar