Music Monday
Har precis gjort klart min musikteoriläxa och känner mig allmänt nöjd. Det är så skönt när allt faller på plats och man förstår precis hur allting fungerar. Speciellt när det har med musik att göra som är det bästa som finns! :D
I övrigt har dagen känts lite seg. Dagens rep blev avbrutet av redovisning av fredagens muséebesök när jag var på Kimono Fusion. Kanske var det därför dagen segade sig fram. Man kom aldrig riktigt in i det och fick inte upp något skönt tempo och flow.

Efter skolan tog jag, Sofie, Katarina, Maria och Erik en sväng på stan för att Erik behövde en present till sin brorsa, Elvis-Jonas. Redan runt 18 var det alldeles kolsvart ute och jag började röra mig hemåt. Det är svårt att orka och hålla humöret uppe nu när mörkret faller så tidigt, men jag försöker anstränga mig för att se det vackra i mörkret. Det var rätt skönt att åka hem och titta ut i mörkret och lyssna på tystnaden.
star
I morgon hoppas jag på att få köra hårt hela dagen! Ska bli jättekul. Tråkigt att vi inte har någon dans den här veckan bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar