Mickrep och halsont
Idag har vi pluggat mickteknik och fixat ett mickschema. Allt för att det ska gå så smidigt som möjligt med mickbytena under genrepet och förställningen. Lördagen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag håller på att tappa rösten. Inte bra alls, men jag försöker tänka positivt. Det är extra jobbigt för mig som är sopran. jag har en tendens att få riktigt mörk röst när jag är förkyld. Någon som har tips på en bra huskur mot ont i halsen?

I morgon får vi äntligen inta vår riktiga scen. Ljud ljus och kostym och artister ska komma på plats och sen avslutar vi dagen med genrep. Can't wait!

Måste verkligen färga håret i snart. Har faktiskt inte färgat alls sedan augusti. Håret mår ju klart bättre, men det ser inte så fint ut med utväxt. Det jobbigaste är att pilla fram slingorna. Får tvinga mig själv till att göra det i morgon.
Hörs snart!

2 kommentarer:

  1. Tittar in och önskar en god natt=)

    http://hileasoltun.blogg.se

    SvaraRadera
  2. är det sant att blondinbella inte äter grönaäpplen utan bara röda? läs mer på min blogg http://experienceno1.blogspot.com

    ha en trevlig helg

    SvaraRadera