På spaning efter minidator
För några månader sen när jag fick för mig att gå ut och nattvandra med min dator i datorväskan ramlade jag i leran och regnet och skärmen på datorn är alldeles paj. Vi har pratat med försäkringsolaget och jag kommer att få en ny dator när jag betalt in självrisken.

Den förra fick jag för typ 4000 kronor så jag funderar på att skaffa en liten bärbar dator den här gången. Har inte kikat så noga, men jag tror i alla fall jag vill satsa på att få ut en ny HP. Vet inte riktigt hur det funkar med minidatorer och vad det är som räknas som bra. Ska försöka kolla med någon som vet bättre än jag.

Vore ju schyst att ha lite snygg design på nya datorn också. Spana in de här designerna!
Disco ballsDancing queenPink zebra stripesPink jaguar skinZebra stripesJaguar skinGinger kittenElectric PirateRomantic musicFlower powerFriendMoon litBlack tie

LippyDark roseclapper and film 2City linePeaceRainbow bright


5 kommentarer:

  1. Snygga designer! Skulle inte tacka nej till att ha nån av de datorerna. Puss

    SvaraRadera
  2. Fan vad kul det skulle vara med någon utav sådana designer! skulle bli gla bara av att kolla på datorn^^

    SvaraRadera
  3. den i leopard va hur grym som helst! hur mkt kostar dem ungefär?

    SvaraRadera
  4. Jag köpte mig en mini Acer. Skit bra är den.

    SvaraRadera
  5. De här är inte datorer utan det är ett amerikanskt företag som säljer designerna. Det är som stora klistermärken som finns "skräddarsydda" efter de flesta modeller av laptops. De kostar ungefär 20 dollar. Hoppas på att något svenskt företag kommer på idén snart! :D

    SvaraRadera