Skön dag
Hemma igen efter att ha varit ute med Linn och Anna i kylan. Vi lyckades få riktigt fint väder och det var riktigt skönt att få komma ut. Ska bli riktigt kul att se hur bilderna blir sen. Linn och Anna verkade gilla det i alla fall. Själv såg jag inte så mycket av hur det såg ut, men det kändes bra och riktigt kul. På vägen hem träffade jag Alex som jag lyckades skrämma rejält med sminket från sessionen. De är och repar inför morgondagens spelning. Vi hade egentligen tänkt dra iväg och spana in Death Stars och Gemini Five ikväll. Får se om man har råd och ork.

Nu ska jag gå och tvätta bort allt smink. Måste ut och promenera in min sista steg också.
Morgondagens plan
  • Plåtning med Sanna och Oscar
  • En sväng på stan med brorsan
  • Hem och byta om
  • Snabb förfest
  • Kolla in Sexydeath på the Cave
  • Dra till Rocks som tydligen har Halloweenfest en dag för tidigt
  • Heavens gate?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar