Stockholm Zombiewalk 2009
Det blev en långpromenad med zombiesarna i Zombiewalken i dag. Efter att ha varit med från början i Observatorielunden bestämde vi oss att gå med hela vägen trots att vi inte var utklädda. Nästa gång ska jag lätt vara med och spöka ut mig! Ska försöka dra med folk från klassen också så kanske vi kan repa in någon låt och framföra på vägen och så. Det vore asgrymt! Här följer nu lite filmklipp och därefter en kavalkad av bilder från Zombiewalken.




Mor och dotter.
Vi träffade Patrik, Alice och Jack. De mådde inte så bra efter en hård partyvecka.
Så träffade vi Elle och Johnny som var fint utklädda.
Elles hund hade också blivit Zombie.
Så träffade vi Edith.
McZombie
Zombiejägarna fick tag på några offer.


BRAAAAINS!




Zombie hunt.

10 kommentarer:

  1. Jag säger hej ;)
    tack för kommentaren
    du har en väldigt fin blogg
    tittar nog in igen och hoppas du tittar in hos mig
    ha det bra!

    SvaraRadera
  2. du har verkligen en cool blogg :)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. sv: Jag bor i jönköping och fyller 17 på tisdag^^ Nej det har jag inte :p

    SvaraRadera
  5. sv; ja men visst är de väl ;D
    gillar bloggen din !

    SvaraRadera
  6. Haha, tycker sånt där är så jädra ballt! :D

    SvaraRadera
  7. Jätte fin blogg (:
    Anmäl dig till veckans blogg det är jätte enkelt . Gå bara in på bloggen så hittar du mera info !

    SvaraRadera
  8. Ååh det här blogginlägget tyckte jag om! Supercoola bilder!! :) Ha en härlig helg!

    SvaraRadera