Bästa sjukdagen på länge
När jag kom hem från föreställningen igår fick jag feberfrossa och mådde jättedåligt. Tänkte först inte gå till skolan i morse, men jag ville så gärna äntligen få börja med Macbeth och få redovisa och se de andra redovisa sina låtar. Det var helt klart värt det. Jag är helt slut nu och mår inte alls bra, men när jag var i skolan var det så lätt att koppla bort för att vi har så otroligt kul och jag brinner verkligen för det vi gör. Teaterlektionen med Macbeth var jättebra och vi kom igång och körde på riktigt. Sen på eftermiddagen var alla jätteduktiga med sina låtar som vi gjort musikteater av. Det var som att vi underhöll varandra. Alla gav ungefär 4 minuter var och alla fick ungefär en timmers underhållning. Kändes lite tråkigt att lämna gänget idag. Love y'all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar