Dags att köpa minidator
Jag har letat runt nu o kommit fram till 1 modell som verkar intressant. HP 110C-1199 tror jag det får bli. Just den här är en specialdesignad modell av den Holländska designern Tord Boontje.
Jag är väldigt fäst vid HP och det har gjort hela letandet en aning lättare då jag bara har deras modeller att välja bland. Inwarehouse som jag ofta handlat hos förut då de haft lägre priser har faktiskt flera hundralappar dyrare mini laptops av samma modeller som Elgiganten, Siba och Computer City har. Den här hittade jag billigast på Elgiganten.se.

Någonting som bekymrar mig lite är att på många av de modeller jag har tittat på så sitter tuchpaden på vänster sida istället för i mitten. Någon som vet varför?

3 kommentarer:

  1. Hej, vilken härlig blogg du har :) jätte mysig.
    Fina färger och roligt att läsa.
    Letar dator med... den jag har är gamal och börjar dra benen efter sig :).
    ha det gott
    TBH

    SvaraRadera
  2. Tack! Kul att höra.
    Funderade lite på att skaffa en mac, men de är lite för dyra för min ekonomi. Får bli en fin HP i stället. :)

    SvaraRadera