Halloween!
Det var lite segt att komma igång idag, men efter ett tag tog vi oss upp till centrum. Sen drog vi hem och tittade på Nightmare before christmas och åt middag.
Jag mådde inte så bra och var jättestressad över att jag inte bestämt mig för vad jag skulle klä ut mig till till Halloweenfesten. Göran föreslog att jag skulle ta en powernap. Sagt och gjort. Jag somnade och Göran kunde inte ens få liv i mig med Disneydags och Bumbibjörnarna. När jag äntligen kommit ur sängen var det bara att klä ut sig till det mest lättillgängliga och snabbaste. Jag blev en skitig pirat och Göran blev en Sovjetisk kapten.

Hemma hos Emelie var det fullt ös med Snövit, Zombies, en Cheerleader, en gris, en kanin, en zebra, en leopard, kärringar mm.

Efter några timmar drog vi vidare till Rocks.
Hoppas att ni alla har haft en grym Halloween! Jag har haft det fruktansvärt kul och hunnit med att klä ut mig till trasdocka, cirkusartist och pirat. Tack allihop för en fantastisk helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar