Inspelning och föreställning på samma dag
I dag har jag haft fullt upp hela dagen. Gick upp jättetidigt och började sminka mig för dagens inspelning där melodifestivalen var temat.
Bild: Måns Zelmerlöw, Christine Meltzer och Dolph Lundgren är programledare i Melodifestivalen 2010.
Vi spelade in lite kul scener med Måns Zelmerlöw, Christin Meltzer och Dolph Lundgren som är programledare för melodifestivalen 2010. Även Christer Björkman var med på ett hörn. Tanken är en trailer och en liten historia som kommer gå mellan delfinalerna. Resultatet kommer börja sändas någon gång efter jul. Mer inlägg om inspelningen kommer snart.

Direkt efter vi var klara skyndade jag iväg till Lidingö där det var dags för föreställning med klassen. Efter att ha fått lite god middag i mig var jag fit for fight igen. Den här kvällen var det miljötema med en helt ny sketch och ett helt nytt slutmedley. Tyckte det var riktigt bra tema och föreställningen kändes uppskattad. Det kändes skönt att själv få stå i centrum och leva ut så mycket man bara orkade efter att ha varit mer av en statist tidigare under dagen.

Nu har jag äntligen kommit hem och är helt slut. Dags att sova. I morgon är det solosång och Shakespeare som står på schemat!

2 kommentarer:

  1. Det var riktigt kul. Party hela dagen till Melodifestival-låten.

    SvaraRadera