Myssöndag
Vi började dagen med att ta en promenad till Farsta. Där ville Göran och Oscar äta på Burger King. Det blev ett helt berg med mat då Oscar hade ett häfte med kuponger på specialerbjudanden. Gillar inte Burger King nå vidare... Men jag fick en Svampbobleksak!
Vi tog en shoppingrunda i centrum och gick hem igen. Oscar började göra i ordning middagen medan jag och Göran tog en längre promenad.
Cillen, larsa och Moa kom över när det var middagsdags. Det blev Oxfilé, bearnaisesås och hasselbackspotatis till middag. Riktigt fin allhelgonamiddag med familjen.
Snart blev det dags för Oscar att åka ner till Nynäshamn och ta båten över till Gotland igen.

Jag och Göran åkte hem till oss och nu sitter vi och nördar framför varsin laptop. ;)

I morgon börjar skolan igen och det ska bli jättekul. Jag har längtat tillbaka trots att jag har haft fullt upp hela lovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar