Parmiddagar och örfilar

Bland parmiddagsfstjafs och förhållandeterapi jag och Erik få med lite stage fighting i vår sketch inför morgondagens föreställning. Äntligen lite action! Blir till att öva lite extra med Erik i morgon så vi får till smällen ordentligt utan att någon gör sig illa på riktigt.

Katarina och Robert i skolan frågade passande om jag och Göran ville komma hem till dem på parmiddag någon gång. Låter som ett riktigt mysigt förslag, men jag har aldrig varit på en parmiddag förut och har aldrig riktigt förstått varför det måste vara just PARmiddag. Kanske förstår jag det när jag provat på det. Vore i alla fall kul att umgås lite mer med dem privat. Vi har jobbat i samma projekt hela veckan nu och det har varit jättekul!
Sötisar!

Kvällen får gå till att öva lite extra på replikerna till i morgon. Kommer nog tjuvspela lite med Göran också. :)

2 kommentarer:

  1. haha parmiddag ... det hade jag inte ens tänkt på att det faktisk blir :P tänkte det mer som att det vore kul att träffa er båda utanför skolan.. =) eller hur?! :D

    SvaraRadera
  2. hihi. Jag tänkte inte så heller. Bara överanalyserade begreppet. Klart det vore grymt! :)

    SvaraRadera