15 December - Årets julshow!!
Det har varit så otroligt roligt och ligger väldigt mycket jobb bakom årets julshow från SoT så jag känner att det inte är mer än rätt att lägga upp så mycket bilder och film som möjligt för att föreviga detta magiska. Mycket av det är det roligaste och bästa jag har gjort. Tråkigt att jag inte har filmmaterial från "Mormor gråter" eller vår klockrena version av "Kalle Ankas jul", men jag ska försöka få tag i filmarnas material senare. Mer bilder hittar ni på Facebook!
Jag fick vara Lucia. :)

Hihi. Brandlarmet gick igång, men the show must go on!
Dags för Ingenmansland!
Slut på första akten.
Känner ni igen hetingen till farsa? Granen är förresten sned! Det är du som är i puberteten!
Klockren bild på mormor under granen!
Älskade familj.
Så blev det dags för Karl-Bertil Johnsson och hans familj.
Äntligen var det dags för Kalle Anka och hans vänner. Men VEM VA DE SOM KASTA?"
Lufsen och Guzen kom, men vi hade inga köttbullar.
Falalalala falalala!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar