24 December - Julafton!
Firade jul hemma hos moster i år. Jag satt hemma in i det sista och slog in de sista julklapparna så fort jag kunde för att hinna i tid. Trots det tyckte jag det blev riktigt fint.
Hela det här året har gått otroligt fort och själva julafton gick ännu fortare än vanligt. Rätt vad det var var det dags för Kalle. Jag blev genast tvungen att smsa alla SoTare för en kort påminnelse av teaterturken.
Efter Kalle kom tomten! Jag fick en reflex.
Efter tomten är det alltid dags för klapputdelning. Oscar badade i klappar. Så går det när man flyttat hemifrån.
På kvällen efter Karl Bertil kom Göran och fick klappar.
Han fick en verktygslåda med lite småpresenter i.
Jag tyckte det var dags att bränna bort lite av julskinkan så vi tog fram dansmattorna. Jag förlorade stenhårt, men det var kul.
God jul!

2 kommentarer: