And a Rocking new year!
Linus Pettersson
Precis när jag och Göran börjat leta som mest desperat efter årets nyårsfest ringde Linus och räddade oss genom att bjuda på nyårsfest i Jessicas pärons hus i gamla Trånkan. Det kommer bli jättekul att åka och hälsa på i min gamla hemort Trångsund plus att jag tror det kommer bli en grym fest med de bästa av Stockholms "Rock-family".

Så planen i morgon är att gå upp relativt tidigt och fixa looken, sen drar jag och Göran hem till mor där vi har finmiddag med mamma och Oscar. Sedan drar vi iväg till Trångsund så att vi är där senast en timme innan tolvslaget.

Jag tror aldrig vi varit så väl förberedda inför nyår förut. I dag ska jag färga håret, gå på Systemet och fixa naglarna.
Thanx to Jessica och Linus som räddat nyår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar