Luciarep
Just nu lever jag som i ett eko av julsånger. Vi repar inför Lucia den 11 och julkonserten den 15 på samma gång. Jag tror det kommer bli riktigt bra.

I dag var det dags att välja Lucia i klassen. Jag och Elsa ska köra ett tåg var. Jag har aldrig varit Lucia förut, men ville hemskt gärna när jag var liten. Nu hade det inte spelat lika stor roll, men det är en kul grej som man borde prova på någon gång i livet. Lätt att jag ger min Lucia-oskuld till SoT! Grymt att vi också får en svarthårig och en rödhårig Lucia. :D

I vanliga fall brukar jag inte vilja slita ut julen särskilt mycket förns det faktiskt är jul på riktigt, men nu känns det rätt skönt att ha julen såpass påtaglig. Tiden går så otroligt fort nuförtiden, så det är lika bra att börja tidigt så att man lyckas få in någon julkänsla och har allting klart lagom till julafton.

Nu ska jag och baby äta middag och försöka pyssla klart vår julkalender.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar