Crazy Nights Rockfest #1

Snart är det dags att köpa biljetter till Crazy Nights Rockfest #1. Biljetterna släpps på fredag!

Band som är klara för scenen i Gamla Tryckeriet i Alvik den 4 april är
HARDCORE SUPERSTAR
BULLET
TREAT
REPTILE SMILE
GLORIOUS BANKROBBERS
CRAZY LIXX
BABYLON BOMBS
FATAL SMILE
BABY JANE
ROCK N ROLL ALL-STARS

Grym lineup!

Konceptet känns lite likt Trash Fest, men det kan ju vara för att Alex och Dave haft möte om detta... Inget ont om det. TF har ett grymt koncept som är värt att prova på här i Stockholm. Vore ju kul om Glampire faktiskt fick vara med på ett hörn nu då. Jag hade även pratat med Dave om att eventuellt jobba när det skulle dra igång, men vi får se hur det blir.

Tror i alla fall att det kommer bli en grym kväll! Kommer ni?

7 kommentarer:

  1. Sjukt cool blogg och stil du har!
    Jag vet inte, det finns vad jag hört en sämre variatn som går att tanka hem, men det sa dom inte var lika bra.. jag vet inte som sagt:P
    Jag köpte mina via tvins.com (tv shop du vet)

    SvaraRadera
  2. Hej, ingen fara =) Ja skolan ligger på Odenplan. Nästan precis vid stationen. Ja vi har juh lite olika teman hela tiden. Nu har vi precis börjat så nu är det mest bara bas osv. Men om 1 vecka så är vi nog igång =)

    SvaraRadera
  3. ser grymt ut! dock lägger jag själv hellre pengar på andra spelningar ^^

    svar: tack! :D det är en skäggagam :)

    SvaraRadera
  4. Sv, ja är en galet grym rulle.

    SvaraRadera
  5. Ja, funderar på det... Vet ju aldrig hur jag jobbar dock. Men det låter ju definitivt lockande :)

    SvaraRadera
  6. grymt kväll, får se då hur mycket klirr i skattkistan man har kvar sen på fredag :)

    hopppas att biljettena inte tar slut på en vecka bara!

    SvaraRadera
  7. Låter som en grym kväll! Bullet såg jag på sonisphere i somras, var insatta som ett bonusband. Ac/dc sound om jag inte minns helt fel.

    Sv. Tack så hemskt mycket, finns inget som värmer mitt hjärta som när jag får fin feedback om mitt skapande. Känns otroligt. Tack!

    SvaraRadera