Dagens föreställning
Det gick bra, men med tanke på att jag mådde sjukt illa och kände mig svimfärdig så var det lite svårare än vanligt. Trots det gick det riktigt bra. Det var jobbigt men kul och den turkiska kaptenen blev en hit även denna gång. När jag kom hem sjöng jag och spelade piano ett tag tills illamåendet blev värre och nu ligger jag i sängen och gnyr och tycker synd om mig själv. Hoppas man inte har någon maginfluensa eller nånting på gång. Har hört talas om att kräksjukan går nu i stan. Hoppas på att det går över till i morgon!

3 kommentarer:

  1. Men usch, man får hoppas att det inte är magsjuka - det är det värsta som finns :P. Jag har mått dåligt på det viset i en vecka nu, men det har inte utlösts. Man kan undra vad det är med kroppen.

    Sv: Tack, det gick förövrigt jättebra ;)

    SvaraRadera
  2. hahha awesome du såg ut ! :D (Y)
    hoppas du inte blir sjuk sötnos, KRYA <3

    SvaraRadera