God morgon 2010
Tröööött! Det här nyåret gick snabbt förbi utan att jag ens hunnit komma på några löften eller tänka över vad det ska bli av mig det nya året eller decenniet. Kan ingen få tiden att gå lite långsammare?

På söndag spelar jag i alla fall in årets första musikvideo med ett band som heter Casablanca. Det är tydligen en blandning av fler band som gjort en låt tillsammans. Jag sitter och pluggar text på den nu. Helt okej låt. Det var Dave Laroxx som tyckte jag skulle vara med och messade om att jag skulle kontakta regissören. Nice!

Hoppas ni har haft ett kickass nyårsfirande i alla fall! Bilder från vad jag hade för mig lär väl komma upp snart.

2 kommentarer:

  1. God fortsättning och lycka till med inspelningen! :)

    SvaraRadera
  2. låter ju asigt nice :D lycka till då!

    sv: åh, men vad snällt :)
    haha sure!
    du menade säkert nyårsafton då, så igår bled det fest hos min pojkvän! vad gjorde du själv? :)

    SvaraRadera