Guldbaggegalan + Nya teasern till Melodifestivalen!


Guldbaggegalan + Nya teasern till Melodifestivalen!

Wow! Mina idoler från De tre musketörerna på Stadsteatern var med i guldbaggegalan igår kväll! Guldbaggegalan var självklart väldigt underhållande och gjorde mig lite rörd. Den visar upp en del av svensk kultur och en känsla som jag trodde hade försvunnit och gått ur tiden. Kan ju vara för att jag hemskt gärna vill jobba med film också. Såg ni den inte så se den på SVT play!

Någonting som sen var helt sjukt var att se sig själv dansandes med Måns Zelmerlöw i teasern till melodifestivalen direkt efter denna för mig känslosvallande gala. Trailern blev riktigt snygg faktiskt. :) Spana in den
HÄR.

Nu borde det vara ok att publicera inlägget och bilderna från inspelningen med Dolph Lundgren, Måns Zelmerlöv, Christin Meltzer och SVT's grymma team. Kommer snart! Don't miss!

3 kommentarer:

  1. Wow! va coolt!
    Dancing queen!!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, Guldbaggegalen var underhållande som tusan!

    Den trailern missade jag. :O

    SvaraRadera
  3. sv: Något favoritbröd till frukost? :)

    Skaldjur är verkligen galet gott! Och gott var det. ;D

    SvaraRadera