In eller ut?

In eller ut?
Satte in min piercing idag för första gången på riktigt länge. Just denna gången var det faktiskt för att det var efterfrågat på en provfilmning jag var på tidigare idag. Har funderat lite på om jag ska ha kvar den. Känns ju skönt att ha kvar hålet i alla fall så att jag kan använda den när jag vill och behöver. Hålet syns ju lixom inte under min "flurrläpp" (ett uttryck som min piercare använde när han skulle pierca min läpp. Thanx!).
Men nu då? Känns konstigt att ha den på teatern och det kommer nog dröja ett tag tills jag hittar ett jobb där piercing är tillåtet. Kan inte folk bara lära sig att piercingar inte är någonting farligt och inte gör ens jobbprestationer sämre?!

3 kommentarer:

  1. Håller med om piercingar, för jävla löjligt att det ska vara ett så stort hinder.

    sv: Aw, mysigt :D så ska det va!
    ja visst blev det! jadå han vart nöjd ;D

    SvaraRadera
  2. Jag kan inget annat än att hålla med. Det är en sak om det handlar om hygien på sjukhus, men jag menar, vad är det som gör att man t.ex ser mindre seriös ut med piercingar, eller att det ser mindre anständigt ut?
    Jag tycker man kan komma in i nuet och anställa individer iställer för utseenden. Så länge man gör sitt jobb som man ska, så vad är grejen?

    SvaraRadera
  3. Du har otroligt snygga läppar och jag tycker att det är skitsnyggt med piercing, men även utan! :)) <3

    SvaraRadera