Jag fyndar vidare


Jag fyndar vidare
När det är hemskt oväder och snöstorm springer jag runt i galleriorna istället för ute på gångvägarna. Dagens fynd blev två broscher och ett armband som tillsammans skulle gått på 220 spänn.
Jag fick alla tre för 54! :)
Det är så skönt nu när vårmodet börjar komma lite väl tidigt och de rear ut vinterkollektionen. Mycket svart och rött vilket råkar vara mina favoritfärger. ;) Klockrent!
I skolan gick det bra med teaterrepet med Macbeth. I morgon ska vi till Buttericks och försöka hitta bra blod, kungakrona och spökgrejer. Ska bli skönt och få all kostym på plats snart.
Sen på musiklektionen fick vi reda på vilka vi skulle jobba med i duettprojektet. Både jag och Suzanne blev lättade och glada då vi fick höra att vi skulle få jobba tillsammans med "Ett herrans underverk" Från Kristina från Duvemåla. Jag kan inte låten, men litar tillräckligt mycket på oss båda för att säga att det kommer bli grymt!

3 kommentarer:

  1. är det bara jag som inte hittar något snyggt på rean? Svart och rött råkar vara mina favoritfärger med, vart hittar du allt snyggt? :)

    SvaraRadera
  2. Oj, för bara 54 kr? Det var inte illa fyndat!

    sv: Åh, då måste jag dit. Jag håller tummarna för att dem fortfarande har billiga Converse kvar när jag åker dit!

    SvaraRadera
  3. ja, jag är såå kär i min bil ;) haha.

    SvaraRadera